ساحل های زیبا در پوکت تایلند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ساحل های زیبا در پوکت تایلند

 

 

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند يكي از ديدني هاي معروف پوكت می باشد که در طي ساليان اخير تغييرات بسياري كرده و يك روستاي آرام به يك مركز تفريحي توريستي پرهياهو  تبديل شده است و مراكز تفريحي و رفاهي فراواني در اين ساحل برای گردشگران تور تایلند خرداد 95 وجود دارد . این ساحل يك خليج بزرگ و آزاد و يكي از بزرگترين سواحل ماسه اي پوكت با آبي زلال است .  مجموعه لاگونا داراي 5 هتل لوكس و زمين بازي گلف است كه در بانگ تائو واقع شده است. قسمت جنوبي ساحل توسعه بيشتري يافته و اكثر مكان هاي اقامتي برای مسافران تور تایلند بهار 95 در آن سمت هستند. همچنين فروشگاه ها و رستوران هاي متعددي با غذاهاي تايلندي و دريايي در اين ساحل وجود دارد.

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت تایلند

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تابستان 95 پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 

 

موزه صدف های دریایی در پوکت تایلند واقع در نزدیکی ساحل راوای یکی از دیدنی های پوکت می باشد که در این نمایشگاه انواع مختلف صدف و خرچنگ های دریایی و هر آنچه که در دریا برای تماشاگران تور تایلند تیر 95 جالب توجه است نگهداری میشوند.اگر علاقمند به این موجودات و اطلاعاتی در مورد آنها هستید تماشای این موزه را از دست ندهید.در این موزه انواع صدف های دریایی و بیش از 2000 گونه صدف نگهداری می شود.در این موزه تنها اسکلت آهکی صدف پوکت و همچنین  فسیل هایی با قدمت چندساله هم در تور تایلند تعطیلات بهار 95  نمایش داده می شود.برای بازدید از این موزه گردشگران تور تایلند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 به این موزه مراجعه کنند.

 

موزه صدفهای دریایی در پوکت تایلند

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل های زیبا در پوکت تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی